سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع خودروبرهای مورد استفاده در امداد خودرو و یدک کش اتوبان تهر

برای حمل و جابجایی خودروها از مدل‌های مختلف خودروبر استفاده می‌شود. خودروبر تکی یا کامیونت، خودروبر تریلر، خودروبر یدک کش یا خودروبر چرخگیر و خودروبر جرثقیل دار از جمله آنها هستند. ابعاد، امکانات و ظرفیت حمل خودروبرها با هم متفاوت می‌باشد.

خودروبر تکی یا کامیونت

با استفاده از این نوع خودروبر فقط می‌توان یک خودرو را حمل و جابجا کرد. خودروبرهای تکی گزینه مناسبی برای حمل و انتقال اتومبیل در شهرها و مسافت های کوتاه هستند.
خودروبر تریلر

یکی دیگر از خودروبرهایی که امداد خودرو و یدک کش اتوبان تهران ساوه از آن استفاده می‌کند، خودروبر تریلر نام دارد. ظرفیت بالای این خودروبر امکان حمل و جابجایی 8-6 خودرو را به صورت همزمان فراهم کرده است. معمولا شرکت‌های خودروسازی، مشتری اصلی استفاده از این نوع خودروبر هستند.
خودروبر یدک کش یا خودروبر چرخگیر

اگر قصد دارید اتومبیل خود در مسافت کوتاهی جابجا کنید، این نوع خودروبر گزینه مناسبی است. جرثقیلی که در پشت خودروبر وجود دارد، از طریق بلند کردن چرخ‌های جلوی خودرو آن را جابجا می‌کند.
خودروبر جرثقیل دار

خودروبر جرثقیل دار از دو بخش تشکیل شده است که شامل کامیونت 6 تنی و جرثقیل هیدرولیک می‌شود. به کمک این خودروبر می‌توان اتومبیل را با 4 چرخ ثابت بلند کرد و روی کفی گذاشت.

امداد خودرو در اتوبان تهران ساوه


امداد خودرو در اتوبان تهران ساوه ، امداد خودرو به صاحبان خودروهایی که به دلایل مختلف ماشینشان خراب شده است و در جاده مانده اند خدمت رسانی می کند. کارشناسان امداد خودرو در زمینه های یدک کشی، حمل خودرو، خدمات باتری و... به شما عزیزان کمک خواهند کرد.

فعالیت هایی که امداد خودرو و یدک کش اتوبان تهران ساوه انجام می دهد:

1- اعزام امدادگر
2- انتقال خودروهای خراب به تعمیرگاه
3- عوض کردن لاستیک
4- مشاوره تلفنی
5- بررسی سیستم خنک کننده
6- بررسی سیستم سوخت رسانی
7- بررسی برق خودرو
8- بررسی کلاج و ترمز خودرو
برای دریافت خدمات امداد می توانید با امداد رسانی در اتوبان تهران ساوه در ارتباط باشید.